STF Hemavan Fjällstation

Topptursvecka i Hemavan 2021

En topptursvecka med fokus på njutning och att komma långt bortanför liftburen skidåkning. Vårt mål är inte de högsta och brantaste åken men ALLTID de vackraste.

Turerna som vi gör under veckan kommer att passa en blandad grupp åkare. Vi letar inte de brantaste åken utan fina åk som skall passa både erfarna åkare som vill ut och njuta med likasinnade och den som inte åkt jättemycket innan men nu vill pröva på något nytt. Du måste som sagt inte vara ett skidproffs men det är bra om du har provat på offpiståkning tidigare och har ett sug efter att utvecklas. Vi startar med intro på kvällen den 27:e och första turen gör vi den 28:e. Söndagen 2/5 är hemresedag och för de som har kort resväg och önskar kan vi peka ut en kortare topptur.

I priset ingår.
Boende i flerbäddsrum (2-4 pers) i fem nätter
Helpension från middag den 27/4.
Guider. Transporter i området. Liftkort de dagar det krävs för turen.

Vill du vara garanterad enkel eller dubbelrum kan detta bokas mot tillägg vid bokningen. Vill du komma några dagar tidigare går det bra i mån av plats. Du betalar då vanligt pris för mat och logi.

Det går att boka upp till 4 personer åt gången.

Kategorier:

Skidåkning Topptur Vinter

27 Apr 2021 - 2 Maj 2021

Pris från:

6995 kr

Medlem i STF | Boende ingår Per person i flerbäddsrum. Städning och sänglinne ingår ej.