Topptursdagar Sylarna

Sylarnas fjäll erbjuder bland de bästa toppturerna i Sverige! Häng med på fyra maxade skiddagar i det mäktiga massivet där potentialen för skidåkning i alpin miljö är fantastisk. Stort, smalt, flackt, brant, det finns åk som passar alla smaker.

Detta är turen för dig som har gått på topptur förut och känner dig bekväm med långa dagar och utmanande skidåkning. Fokus ligger på skidåkningen och vi försöker få in så många höjdmeter som möjligt varje dag. Under trygg och engagerad ledning av våra guider söker vi upp de bästa åken för dagen. Vi bor, bastar och äter god mat på Sylarnas Fjällstation som är den perfekta utgångspunkten för våra skidäventyr. Vi ser fram emot att göra denna tur tillsammans med Dig!

Datum: 21-24/3 & 8-11/4

I priset ingår:
Boende, mat, guide, vindsäck och första hjälpen.

Förkunskapskrav:
Van skidåkare/snowboardåkare. Vana av att gå topptur.

Bra att veta:
1-2 veckor innan turen/kursen kontaktar guiden alla deltagare på telefon/mail för att stämma av ev. frågor.
Avbokning kan ske fram till 30 dygn innan ankomst. Därefter sker ingen återbetalning av erlagt belopp.

Kategorier:

Skidåkning Topptur Vinter