Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Brantevik Råkulle Vandrarhem

Tälta vid havet på Österlen

Nyfiken på att uppleva det naturligt lyxiga? Vakna upp vid havet, ta ett skönt morgondopp och koka en kopp kaffe med horisonten i blickfånget. Välj en äkta friluftsupplevelse med allt praktiskt fixat – boka en natt i tält vid havet på Österlen!

Denna unika upplevelse vänder sig till dig som är lite äventyrslysten och vill testa något nytt utan att behöva köpa en massa grejor. Du får lära dig om bra, modern friluftsutrustning, matlagning på stormkök, naturen och om att sova ute i det fria. Vi finns till hands för det praktiska. Du somnar till havets vågor och vaknar till fåglarnas sång. När du är redo väntar en god frukost och dusch på Råkulle Vandrarhem.

I paketet ingår:
En övernattning för 2 personer i Hillebergtält med all utrustning