STF Storulvån Fjällstation

Storulvån - Midsommartrail Jämtlandsfjällen

Starta fjällöparsäsongen på STF Storulvån och fira midsommar under en fartfylld löparhelg! Vi springer härliga fjällstigar, lyssnar på intressanta föredrag, äter god mat och bara nördar löpning en hel helg tillsammans med andra fantaster!

Tillsammans med STFs lokala guider och löparfantaster välkomnar vi till en fartfylld helg med massor av löparglädje! Dagsturerna kommer erbjuda olika nivåer för att passa likväl nybörjaren som den erfarna. Vi blandar in löpstyrka, teknik och unnar kroppen välgörande yoga. Kvällarna fylls av god mat och löparsnack.

I priset ingår:
3 nätter logi i bädd i fyrbäddsrum
Helpension, från lunch ankomstdag till lunch avresedag
Certifierad fjälledare
Certifierad yogainstruktör
Gemensam säkerhetsutrustning
Linne och handduk
Slutstäd

Förkunskapskrav:
Du bör ha god kondition och kunna springa halvdagsturer i lugn tempo. Vi erbjuder 2-3 distanser var dag, där den kortaste är ca 10-12 km och den längsta 25-30 km.

Avbokning kan ske fram till 30 dagar innan ankomst. Därefter sker ingen återbetalning av erlagt belopp

Kategorier:

Löpning Sommar