Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Storulvån Fjällstation

Storulvån - Familjefjällvecka Vinter

Här är det barnen och fjället som är i fokus, hela veckan! Fem dagar fulla med spännande roliga och lärorika aktiviteter för hela familjen. Våra guider skapar förutsättningar för lärande lekar och häftiga fjällupplevelser.

Vi delas upp i grupper efter ålder och fyller dagarna med uteaktiviteter och kvällarna med återhämtning och mys! Under dagarna har vi lärorika turer på vinterfjället men också mycket lek och bus och såklart klättring på inomhusklippan! På kvällarna får föräldrarna lite egen tid medans barnen fortsätter med kvällsaktiviteter. Vi ser fram emot att göra denna veckan tillsammans med er!

Datum:
22-26/2 och 1-5/3

I priset ingår:
Boende, mat, ledare, lägerutrustning, spade, vindsäck, pulkor och första hjälpen.

Förkunskapskrav:
Leklust och motiverande föräldrar.

Bra att veta:
Ca 1 vecka innan turen/kursen kontaktas alla deltagare via mail för att stämma av ev. frågor.

Kategorier:

Familjeaktivitet Skidåkning Turskidåkning Vinter