STF Storulvån Fjällstation

Storulvån - Familjefjällvecka på egen hand

Naturen är en fantastisk lekplats, ta med familjen ut och upptäck vad fjällvärlden har att erbjuda! Tillsammans skapas fantastiska fjällminnen och upplevelser som ni tar med er för resten av livet.

På Storulvåns familjära fjällstation omges ni av milsvid utsikt över den Jämtländska fjällvärlden med både spetsiga toppar och mjuka runda höjder, perfekta att utforska tillsammans. Här är barnen och fjället i fokus! Med ett lekrum inomhus och fjällets eget äventyrsland utanför dörren väntar aktivitetsfyllda dagar men också utrymme för avkoppling och mycket god mat.

Vid ankomst får ni ett aktivitetskit som innehåller mängder med förslag på turer, aktiviteter
och lekar som ni gör på egen hand. Varva lärorika aktiviteter med prestationslösa lekar ute på fjället och anpassa dagarna efter väder och barnens förmåga med fokus på att ha kul.

I priset ingår: Boende i fyra nätter, helpension, linneset, aktivitetskit samt viss utrustning (se program)

Förkunskapskrav: Leklust och motiverande föräldrar

Avbokning kan ske fram till 30 dagar innan ankomst.

Kategorier:

Skidåkning Turskidåkning Vinter