STF Vandring för tjejer 50+

Boka vår vandringshelg för tjejer 50+ på STF Fjällhornet Resort 26 - 29 augusti. Längtar du till naturen och äkta upplevelser, och vill uppleva en trygg vildmark - följ då med på denna helg. Res själv eller med en väninna.

Tillsammans med likasinnade kommer du bland annat att få uppleva vandring, meditation, yoga, bastu och många trevliga stunder. Under fredagen erbjuds vandring till Silverfallet för meditation och bad tillsammans med Fjällhornets platschef Eva. Lördagen bjuder på ett yogapass och tid för egen vandring eller annan aktivitet.

Vi har bäddat din säng och förberett med handdukar när du kommer. Även avresestädning ingår i priset.

Hitta din egna plats i närområdet och läs en god bok. Koppla ner och koppla bort.

Att tänka på:
- Bokning görs för 1 person
- Matvaror och dryck (ej alkohol) beställs i förväg via inköpslista och du lagar maten själv på plats (1 kvällsmål, 3 frukostar, 2 luncher, 2 middagar). Betalas separat på plats.
- Resa till Fjällhornet Resort sker på egen hand med bil, alternativt buss till Funäsdalen eller flyg till Östersund och sedan buss till Ljungdalen. Transport till Fjällhornet Resort från Ljungdalen eller Funäsdalen kan beställas. Kontakta oss för mer information.
- Inga husdjur är tillåtna.

Minimum antal deltagare: 6 personer

Aktivitetsprogram vandring för tjejer 50plus