STF Ljungdalsfjällen/ Fjällhornet Resort

STF Fjällhornet Resort - Fjälläventyr till hösten

Boka vårt fjälläventyr på STF Fjällhornet Resort 23 - 26 september! Fjällen har så mycket att erbjuda denna tid på året, färgerna är sprakande vackra och luften är krispig och klar. Fjället förbereder sig för vintervila och du får möjligheten att uppleva något utöver det vanliga. Stillhet och harmoni runt stugknuten - där vildmarken tar vid.

Under helgen kommer ni kunna genomföra vandringar tillsammans med andra och på egen hand, laga mat utomhus, bastun står till ert förfogande och naturbad finns i närheten. Fredagen bjuder på gemensam vandring till Dunsjöfjällets ravin tillsammans med Fjällhornets platschef Eva och lördagen är vigd åt egna vandringar eller andra aktiviteter.

Bo själva eller mer era vänner i en stuga (4-bäddsstuga). Vi bäddar i ordning sängarna innan ni kommer och lägger fram handdukar. Även avresestädning och avbeställningsskydd ingår i priset.

Hitta din egna plats i närområdet och läs en god bok. Koppla ner och koppla bort.

Att tänka på

Resan till och från Fjällhornet Resort sker på egen hand
Egen mat och dryck medtages (liten ICA-butik finns i Ljungdalen)
Husdjur är tillåtna - särskild stuga bokas för detta