Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Saltoluokta Fjällstation

Saltoluokta - Bästa turen

Upptäck det bästa av Saltoluokta på turskidor med guide

Din guide väljer ut den bästa dagsturen Salto kan erbjuda för dagen, beroende på väder och före. Medtag lunchpaket, varm dryck, förstärkningsplagg och skidpaket (finns att hyra i reception). När vi kommer tillbaka avnjuter vi en nygräddad våffla tillsammans inne i fjällstationens värme! Samling utanför huvudentrén redo att skida iväg kl.09.30. Turen tar ca 4-6 timmar beroende på förutsättningar i grupp och väder.

Datum: Lördagar 15/2-25/5 2020

I priset ingår: Guidning, våffla

Bra att veta: Du bör ha åkt skidor tidigare men du behöver inte vara ett proffs! Barn är välkomna i målsmans sällskap från 10 år om de har skid- och utevana.

Avbokning kan ske fram till 7 dygn (168 timmar) innan ankomst. Därefter sker ingen återbetalning av erlagt belopp.

Boka din hyrutrustning här.

Kategorier:

Skidåkning Turskidåkning Vinter