STF Trollhättan/Gula Villan Vandrarhem

Kom och lek i Trollhättan!

Upplev lekplatsstaden Trollhättan och bo med gångavstånd till stadens fyra olika temalekplatser. Med en god frukost i magen och en liten matsäck från oss har du energi till massor av lek.

Hitta din favorit bland alla temalekparker i Trollhättan, här kan du hälsa på Roy och Roger på Macken i Maria Alberts park, träffa Skrot-Nisse och hans vänner på Spikön, kika in hos Glass-Oskar på gågatan och träffa valen vid Vattenkraftens lekplats nära Fallen. I paketet ingår boende i vår mysiga sekelskiftesvilla nästan mitt i stan och vår hemlagade frukostbuffé. Ladda ner lekplatskartan över staden och appen Active Quiz där ni använder spelkod - Lekplatsstaden så får ni svara på roliga och kluriga frågor om lekparkerna. Ladda för en maxad lekdag!
Obs! Paketet gäller för en vuxen och ett barn.

I priset ingår:
1 natt i tvåbäddsrum alt del i familjerum
Frukost
Sänglinne, Slutstäd
Liten matsäck, barnanpassad
Lekplatskartan med interaktiv app med frågor om lekplatsstaden Trollhättan

Foto: Visit Trollhättan

Kategorier: