Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Kebnekaise Fjällstation

Kebnekaise - Topptursweekend

Sugen på fullspäckade dagar i ett av Sveriges finaste område för toppturer? Våra guider kommer under dessa dagar visa dig härlig skidåkning i storslagen natur och såklart försöker vi bestiga och åka skidor nerför Sveriges högsta berg.

Det här paketet är för dig som vill maxa din vistelse på kring Kebnekaise. Det blir skidåkning i Sveriges finaste topptursområde, Kebnekaise och Tarfala. Utifrån önskemål och vädrets makter kommer våra erfarna guider visa er skidåkning i en alpin miljö som man inte hittar någon annanstans i Sverige. Vi har både Kebnekaise fjällstation och Tarfala fjällstuga att tillgå och möjligheterna till fantastiska turer är oändliga.

I priset ingår:
- Boende 4 nätter i flerbäddsrum.
- Helpension (frukost, lunchpaket, middag)
- Guide
- Säkerhetsutrustning
- 10 % rabatt på uthyrning. Bokas på kebnekaise.sport@stfturist.se