STF Millestgården Eco Lodge

Jämtland – Yoga och vandringsäventyr

Sensommarens bästa långhelg för ny energi, kunskap och inspiration. Under tre dagar varvas yoga med fjällvandringar och en natt spenderas i tält på fjället, övriga bor du bekvämt på Millestgården.

Här kommer du uppleva sann "hikefulness" med mjuk yoga på morgonen för att väcka kroppen. Tre dagar fyllda med fjällvandringar på fina fjällstigar. Helpension i form av frukostbuffé, lunchpaket och trerättersmiddag. Två nätter med bekvämt boende i enkel eller dubbelrum på rofyllda Millestgården samt ett miniäventyr där du får chans att testa din äventyrliga sida och (kanske) få din första riktiga tältnatt ute på fjället. Allt i lugnt tempo där fokus ligger på upplevelsen, inte prestation. Din bästa långhelg och start på hösten!

I paketet ingår:
* Två nätters bekvämt boende.
* Helpension i form av frukostbuffé, lunchpaket som du gör vid frukosten och trerättersmiddag (exkl dryck).
* Guidade vandringar & tälttur.
* Fri tillgång till bastu och gym.

För mer information se bifogat program.

Vid bokningen, ange om du har din egen utrustning (tält, sovsäck, liggunderlag) eller behöver låna.

Programblad

Kategorier: