Denna produkt är inte längre tillgänglig

Jämtland – Fjälluffa 18-25 år

2023-06-26 2023-07-09
Pris från: 1295 kr | Medlem i STF

STFs succé Fjälluffa för ungdomar 18-25 år är tillbaka för sjunde sommaren i rad! En perfekt introduktion för dig som är nyfiken på fjällvandring, där du tillsammans med nya vänner vandrar genom de jämtländska fjällandskapen.

Turen inleds med en fjällintroduktion där du får möjlighet att inhämta all den kunskap du behöver för att kunna ge dig ut på en fjällvandring på egen hand. Tillsammans med en mindre grupp jämnåriga träffar du stugvärd och fjällguide och får all information du behöver inför din fjällvandring. Efter introduktionen vandrar du på egen hand – gärna med dina nyfunna vänner i gruppen – genom den jämtländska fjällvärlden.

I priset ingår

• Fjällintroduktion med fjällguide och stugvärd
  • En övernattning på Vålådalens Fjällstation
  • En övernattning på Lunndörren, Vålåstugan, Gåsen och Stensdalens fjällstuga
  • Totalt fem nätter, samtliga i ospecificerad bädd i flerbäddsrum

Bra att veta

• Reslängd/tid: 6 dagar
  • Gruppstorlek: Max 10
  • Avbokningsvillkor: För bokningsvillkor, se informationsblad
  • Åldersgräns: Du ska ha fyllt 18 men inte 26 den dag du börjar (inga undantag från den regeln)
  • Förkunskapskrav: Inga förkunskaper krävs, denna tur vänder sig till nybörjare.

Aktivitet

Jämtland – Fjälluffa 18-25 år