STF Svartsö Vandrarhem

Hitta lugnet på Svartsö

Ta båten från stan och hitta lugnet på Svartsö.
Packa ner sköna kängor och ta båten till Svartsö Skärgårdshotell & Vandrarhem i Stockholms Skärgård under den stilla säsongen. Några sjömil från fastlandet hittar du på Svartsö ditt eget tempo.

Koppla av, koppla ner. Ankomst till Svartsö dag 1 med båt från Stockholm. Laga din egen medhavda middag i gästköket och njut av kvällens lugn med en god bok i brasans sken i matsalen. Vid frukostbuffén dag 2 packar du ditt eget lunchpaket och fyller din termos med varm dryck. Upptäck Svartsös stigar och grusvägar under dagen. Vandra genom skog, längs havet och över äng. På vägen upplever du naturens skiftningar och djurliv. Vill du hellre cykla så är de fina grusvägarna som gjorda för det. Ligger isen tjock så packa långfärdsskridskorna för en fin tur på sjön eller havet. På eftermiddagen vänder båten åter mot fastlandet.

I priset ingår:
Boende en natt, del i vandrarhemsrum med wc
Sänglinne
Handduk
Frukostbuffé dag 2
Lunchpaket från frukostbuffén inkl mineralvatten, liten chokladbit, nötter & kaffe/te.
Karta.
-Ta med egen termos