STF Grövelsjön Fjällstation

Grövelsjön - Vandring & Yoga

Starta din dag med energigivande yoga som väcker kroppen och gör både den och ditt sinne redo att möta dagen. Efter frukost snörar vi på oss kängorna, hänger på oss ryggsäcken och vandrar tillsammans med vår fjällguide ut på fjället.

Vi tar oss lugnt genom vackra skogar med fjällbjörk och flerhundraåriga tallar, upp mot trädgränsen och vidare mot omkringliggande toppar. Livet är sällan så enkelt som när man är ute på tur med allt man behöver i ryggsäcken, i sällskap med människor som gillar samma sak. Efter vandringen kommer vi åter till fjällstationen och låter våra kroppar sträcka ut i ett välgörande yogapass. Vi äter middag tillsammans i fjällstationens kravmärka restaurang med vacker utsikt mot de närliggande norska topparna i väster.

I priset ingår
Fyra nätter på STF Grövelsjön Fjällstation
Helpension
Slutstädning
Guidade vandringar
Yogapass

Förkunskapskrav
Alla kan delta i yogan utifrån sina förutsättningar. Vandringen går i ett lugnt tempo, du behöver ha fysik att vandra över en hel dag, i varierande terräng med dagstursryggsäck.

För avbokningsvillkor, se programblad

Kategorier: