Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Grövelsjön Fjällstation

Grövelsjön - Hyr din egen fjällguide

Upplev fjället i tryggt sällskap av en kunnig guide, och gör en egen tur helt enligt dina önskemål.

Vill du upp på fjälltoppar, lära dig navigering och fjällsäkerhet, gå på avkopplande fikatur, göra en rolig familjetur eller uppleva fjällskogen? Hyr din guide en halvdag eller i flera dagar, valet är ditt. Självklart kan vi komma med förslag på lämpliga aktiviteter och turer utifrån önskemål. Vi erbjuder även löpcoaching på förfrågan.

Datum: 20/6-20/9

I priset ingår:
Egen fjällguide och säkerhetsutrustning

Förkunskapskrav:
Inga generalla krav på förkunskaper då aktiviteten anpassas helt utifrån dina önskemål och förutsättningar.

Pris:
Halvdag med fjällguide max 4 timmar 2 500 kr
Heldag med fjällguide max 8 timmar 4500 kr
För hyra av guide flera dagar lämnar vi pris på förfrågan.

Att ta med själv/hyra/köpa:
- Utrustning för den aktivitet du bokat (vandringskängor, campingutrustning, fiskespö, löparskor etc.)
- Kläder efter väder
- Lunchpaket

För frågor kontakta grovelsjon@stfturist.se

Avbokning kan ske fram till 7 dygn innan ankomst. Därefter sker ingen återbetalning av erlagt belopp.

Kategorier:

Fjällvandring Sommar Vandring