STF Grövelsjön Fjällstation

Grövelsjön - Hyr din egen fjällguide

Upplev fjällen, lär dig något nytt, utveckla din skidåkning eller gör drömturen. Med en egen guide anpassar vi innehållet efter dina, din familjs, eller ditt kompisgängs önskemål. Era behov och vår expertis skapar en unik upplevelse för just er.

Med en egen fjällguide är nästan allt möjligt. Skidtur på fjället, teknikträning, turskidor, topptursskidåkning, längdskidor, snöskovandring, fjällkurs eller varför inte en mysig skidtur i fjällskogen där vi gör en eld, kokar kaffe och bakar samiska tunnbrödskakor "Gahkku". Utmana oss med dina önskemål så ska vi göra allt vi kan för att uppfylla dem.

Datum. 2/2-17/4

I priset ingår: Egen fjällguide och säkerhetsutrustning

Förkunskapskrav: Inga generalla krav på förkunskaper då aktiviteten anpassas helt utifrån dina önskemål och förutsättningar.

Bra att veta:
Halvdag med fjällguide max 4 timmar 2 600 kr/grupp
Heldag med fjällguide max 8 timmar 3 800 kr/grupp
För hyra av guide flera dagar lämnar vi pris på förfrågan.

Maxantal per grupp: 12 st (topptur/randonné max 6 st)

Att ta med själv/hyra/köpa:
- Utrustning för den aktivitet du bokat (tex skidutrustning för fjälltur, är du osäker så kontakta oss)
- Kläder för vinterfjäll och aktivitet
- Lunchpaket

Bokning sker genom förfrågan via epost till grovelsjon@stfturist.se varvid vår fjällguide kontaktar er för dialog om aktiviteten.

Avbokning kan ske fram till 7 dygn innan ankomst. Därefter sker ingen återbetalning av erlagt belopp.

Kategorier:

Skidåkning Turskidåkning Vinter