Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Röstånga/Villa Söderåsen B&B

Familjesamvaro vid STF Villa Söderåsen

Mötet med dig själv och dina närmsta i vidunderlig natur.
Njut naturen med din älskade familj - vandring och bad i nationalparken, grilla er kvällsmat utomhus. Spel, lek och smarrig frukostbuffé på Villa Söderåsen, matsäcks-lunch ute bland träden.

Få tillfälle att vara närvarande med dina barn och umgås som familj på Villa Söderåsen och i den helande intilliggande naturen.
På ankomstdagen tar ni med den färdigpackade grillkorgen ut i naturen. Grilla och ät er kvällsmat tillsammans utomhus, vi rekommenderar vid Odensjön eller bakom Villa Söderåsen. Tillbringa kvällen vid brasan vid sjön under stjärnorna eller känn er som hemma på Villa Söderåsen som bl.a. har ett stort urval roliga brädspel att låna ut.
På morgonen njuter ni husets frukost som mestadels är ekologisk. Av frukostbuffén gör ni er lunch-matsäck som ni tar med ut på kravlös vandring i Nationalparken, vi rekommenderar den lila rundan närmast Villa Söderåsen.

Varmt välkommen liten som stor!

I paketet ingår:

En natt med B&B på Villa Söderåsen, dvs:
Bäddade sängar vid ankomst med handdukar & badlakan på rummet
Husets frukostbuffé, mestadels ekologiskt
Slutstäd

Lån av grillkorg till kvällsmat, färdigpackad vid ankom

Kategorier:

Familjeaktivitet Höst Sommar Vandring Vandring med barn Vinter Vår