Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

Egen tid (STF)

Det här erbjudandet är för dig som vill våga möta dig själv - nära dig själv i ensam vandring i kravlös vidunderlig natur och sedan unna dig en välgörande massage. Kom och njut av egen tid på Villa Söderåsen!

EGEN TID 2020
Vår vision är att Villa Söderåsen ska fungera som en mötesplats, där man kan möjliggöra möten mellan människor, med naturen men även en plats där man kan få ro och kraft att möta sig själv. Det här erbjudandet är för dig som vill våga möta dig själv, nära dig själv i ensam vandring i kravlös vidunderlig natur, få en välgörande en timmes massage av certifierad massör och övernatta i vårt vackraste balkongrum. Kom och unna dig och njut av egen tid på Villa Söderåsen och i den intilliggande nationalparken.

Detta ingår i egen tid paketet:

En övernattning i Villa Söderåsens vackraste balkongrum, med Bed & Breakfast, dvs:
välkommen till bäddad säng i EKO linne med handduk och badlakan på rummet
njut husets KRAV certifierade frukost
du behöver inte tänka på någon städning, då slutstäd ingår

I paketet ingår även:

1 timmes massage av certifierad massör (tid kan variera från kl 15 på ankomstdagen tom kl 11 på avresedagen i mån av tider hos massören - du meddelas i god tid innan!)
karta me

Kategorier: