Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och nu kämpar vi för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

fjällräv

Djurliv

Utforska nya stigar från hästryggen, kom nära vilda djur under en spännande viltsafari, lär dig mer om den utrotningshotade fjällräven, hälsa på hos bondgårdens djur eller prova på fågelskådning i något av Sveriges fågelrika naturreservat. Hos oss hittar du naturnära boenden med fantastiskt djurliv runt knuten. Ge dig ut på egen upptäcktsfärd med något av våra boenden som bas, eller boka en av våra färdigpaketerade upplevelser.
Fågelsjön Tåkern i Östergötland och Ottenby fågelstation på Ölands södra udde är två populära utflyktsmål för fågelskådare, som förutom en varierad artrikedom även bjuder på fantastisk flora.