STF Jokkmokk Snesudden Eco-lodge

Digital detox i höst i Jokkmokk

Behöver du koppla av från vardagsstress och ständig uppkoppling? Upplev en avkopplande digital detox i en varm och mysig stuga omgiven av i vacker natur, med yoga, feng-shui, improvisation, bastu, god mat och mängder av egen tid.

Denna digitala dextox i höst är en 6 dagar lång härlig retreat, inspirerad av ett koncept som innebär att sänka tempot i den stressiga vardagen. Yoga och feng-shui klasserna håller Sandra i som är lokalbo och certifierad yogainstruktör. Imrovisationsklasserna ute i naturen håller värden Maëlle i som studerat teater i många år. Under vistelsen kommer det erbjudas guidad vandring i omgivningen av värdparet Maëlle och Thierry. De har kunskap kring matlagning av det som finns att hitta i naturen och kan till exempel lära ut hur man bakar barkbröd, dagen avslutas med avsmakning. Värdparet tipsar gärna om utflykter under veckan som du kan göra på egen hand. Till middag samlas alla i huvudbyggnaden för gemensam måltid.

I priset ingår:
5 nätter, del i dubbelrum
Sänglinne och 2 handdukar per person
Helpension (från middag dag1 till frukost dag 6)
1 yoga lektion, 1 Feng-Shui lektion, 1 improvisationsklass i naturen
1 lektion/guidning av att laga mat av det som finns i naturen