Cykel & Vandringspaket  Söderåsen

Cykel & Vandringspaket Söderåsen

STF Skäralid Vandrarhem

Cykel & Vandringspaket  Söderåsen

Upplev Söderåsens vackra naturen med härliga vandringsleder inpå knuten och trevliga cykelturer! Ett trivsamt sätt att upptäcka Söderåsens utflyktsmål med omnejd är att göra det på cykel eller vandra. Du kommer närmare naturen, känner dofter och hör fågelsång.

Med utgångspunkt från vandrarhemmet i Skäralid är det möjligt att själv planera lagom dagsetapper för vandring och cykling. Urvalet av vandringsleder är många i nationalparken och cykelvägarna kring Söderåsen bjuder på vacker och varierad natur med många sevärdheter. Med paketet bor du tre nätter bekvämt med Bed & Breakfast, där sängen står bäddad och städningen ingår. Lunchpaket packas med till dagens utflykt. En kväll njuter ni av god middagsbuffé som levereras till vandrarhemmet och övriga kvällar lagar ni egen mat i vårt gästkök eller grillar i trädgården. Lån av cykel, cykelhjälm och karta med turförslag ingår. Paketet är flexibelt och det är ni som gäst som bestämmer upplägget. Möjlighet till extranätter, paketet kompletteras lätt med en eller två dagar.

Allt detta ingår i paketet:
- Hyrcykel & cykelhjälm
- 2 x lunchpaket (baguette/dryck/kaka/frukt)
- 1 x middagsbuffé inkl. lättdryck
- 3 nätter Bed & Breakfast med delat badrum
- Cykelkarta och vandringskarta med turförslag

Kategorier:

Cykling Höst Sommar Vandring Vår