STF Vålådalen Fjällstation

Camp Vålådalen vinter med självhushåll

Lättare vinterfjälltur! 2 nätter på Vålådalens Fjällstation och 1 natt i Stendals- eller Lunndörrsstugan. Perfekt för den som vill uppleva det bästa av 2 världar i södra Årefjällen! Du har även möjligheten att stanna alla 3 nätter i Vålådalen.

Vålådalens Fjällstation är den perfekta utgångspunkten för dagsturer ut i vår vackra fjällvärld. I området kring Vålådalen har du välkända utflyktsmål som du når under en dagstur. I direkt anslutning till fjällstationen har du skidspår i världsklass, idrottshall och gym. Anläggningen är vida känd för sin goda mat som ofta är tillagad av närproducerade råvaror.
Behöver du hyra utrusning eller få grundläggande kunskaper kring hur man åker skidor hjälper vår duktiga personal och instruktörer dig.

I priset ingår:
Boende i självhushåll del i dubbelrum i 2 nätter
1 natt i STF stuga
Välkomstkit med ledkarta och information

Foto: Anette Andersson

Kategorier: