Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Bäversafari

Ta med familjen på spännande Bäversafari i Tännäs. När solen börjar gå ner är det bäst att träffa bävern i sin rätta natur.

Du får besöka bäverns mat- och boplatser och vi gör en fikapaus på strandkanten. Vattnet är bäverns rätta element, där känner han sig säker. Vår guide berättar mer om detta spännande djur som kan nå en längd upp till 75 cm utan svans och har en vikt på cirka 20 till 30 kg, en unik chans att få syn på detta fascinerande djur.

Kläder efter väder, Inkluderar Fika.

Resealternativ

Vi träffas på Tännäskröket i Tännäs 15 min innan avfärd. Adress: Karl Johans väg 1 i Tännäs.

Kategorier:

Djurliv Sommar