STF Pensionat Söderåsen B&B

Aktivt familjemys på Söderåsen - STF

Upplev underbara stunder tillsammans med barnen i Söderåsens vackra natur. Vandra, cykla och njut av tid tillsammans på rofyllda Pensionat Söderåsen. Här finns gott om plats för lek och avkoppling och gulliga getter och höns att lära känna!

Upplev underbara stunder tillsammans med barnen i Söderåsens vackra natur.Vandra, cykla och njut av tid tillsammans på rofyllda Pensionat Söderåsen. Här finns gott om plats för lek och avkoppling och gulliga getter och höns att lära känna!
Här finns flera fina cykelturer genom den vackra landsbygden. I Söderåsens nationalpark möter ni vacker dramatisk natur med djupa sprickdalar, rasbranter, strömmande vatten och lummig ädellövsskog - perfekt för vandringar med familjen. Nationalparken har en av norra Europas största sammanhängande lövskogar, och i Skäralid finns en fin naturlekplats och ett Naturum. Köp till en grillkorg med lokalproducerade korvar för grillning i nationalparken eller på tomten.

I priset ingår:
3 nätter i familjerum, delat badrum (2 vuxna och 1 alt 2 barn)
Bäddat och slutstäd
Frukost 3 dagar
Eftermiddagsfika 3 dagar
Lunchpaket 2 dagar
Cykelhyra 2 dagar (vuxencykel samt barnsadel/stol, cykelkärra alternativt påhängscykel till barnen. Hjälm ingår)
Kartor med tips

Kategorier: