Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Abisko Turiststation

Abisko - Offpistguidning

Följ med våra erfarna skidpatrullörer på offpistguidning, dom tar dig till den bästa snön för dagen och till de finaste åken.

Nuolja Offpist kan vara en utmaning att läsa av för att hitta de bästa åken, då det inte finns några preparerade backar. Genom att följa med våra skidpatrullörer en förmiddag på offpistguidning så lär du känna fjället bättre, och kan sedan använda tipsen du får för att hitta den finaste snön och dom roligaste åken på egen hand.
Skidpatrullör
Lavinsäkerhetsutrustning (ryggsäck, transceiver, sond, spade)
Skidpass ingår ej i priset, utan behöver köpas separat.
Programmet kan ändras beroende på rådande väderförhållanden.

Resealternativ

Läs mer om hur du tar dig till och från Abisko under fliken "hitta hit", direktlänk finner du här: https://www.svenskaturistforeningen.se/anlaggningar/stf-abisko-fjallstation/hitta-hit/

Kategorier:

Skidåkning Vinter Vår