Information vid  boendebokning

På vandrarhem bor barn gratis t.o.m. det år de fyller två år. Detta gäller om barnet inte upptar en egen säng. Resenär över 15 år räknas som vuxen.

Grupp- och konferensbokningar är inte möjliga via onlinebokning. I dessa fall ber vi dig att ta direktkontakt med aktuell anläggning. Barnpris gäller ej vid gruppbokningar.

arrowdown
arrowdown

STF Vandrarhem Brunskog

Tipsa en vän

boka boende

Julmarknad i Brunskog 22-23 nov 2014

Julmarknad på Brunskogs Hembygdsgård - Skutboudden, med ett 120-tal utställare. Passa på att handla dina klappar inför julen.

1,5 km från STF Vandrarhem Brunskog ligger Hembygdsgården där det sedan flera år tillbaka, i  slutet av november anordnas en julmarknad .

I den stora logen finns allt från hemgjorda karameller, handstöpta ljus, tomtar, keramik, hantverk och mycket mer. Vävstugan har öppet med försäljning av hemvävda mattor , dukar mm.  I Storstugan kan du till brasans sken dricka kaffe med dopp och på restaurangen dukas det upp en härlig julbuffé.

Mer information: www.gammelvala.se

Passa även på att besöka Klässbols Linneväveri , 25 km från vandrarhemmet, som bla. tillverkar dukar till Nobelmiddagen. Här väver man också gardiner , servetter , möbeltyg mm. Du kan gå en visningstur i väveriet och handla dina julklappar i butiken.   Mer information:  www.klassbols.se

Samarbetspartners
  Officiell huvudleverantör: Haglöfs      Partner: Tierra             Naturkompaniet      Partner: SJ      Partner: Barnängen
Utbud
Alla STF Vandrarhem, Hotell och Fjällanläggningar Nya boenden Alla aktiviteter Alla lokalföreningar Fjällvandra Upptäck Sverige Hyr hela huset Tågluffa Grupper Ekoturism Låglandsvandring Lägerskola Kebnekaise Kungsleden Årefjällen Jämtlandstriangeln Gotland Nationalparker Af Chapman Fria barn Bröllop Golf Upptäckarbrevet Dag Hammarskjölds Backåkra Medlemserbjudanden Storstad Lediga jobb Ge bort en upplevelse STFs mobilsajt HIhostels' mobile website Hihostel.com STFs blogg

Medlemsinloggning

När du loggat in kan du enkelt ändra och ha koll på dina medlemsuppgifter och köpa medlemskap till fler i familjen. Du kan skriva kommentarer på STFs boenden och aktiviteter och spara och dela med dig av dina favoritställen.

Första gången du loggar in

Inloggningshjälp

Har du loggat in tidigare använder du ditt medlemsnummer samt ditt personliga lösenord för att logga in. Lösenordet skickades till dig när du loggade in första gången. Om du har glömt lösenordet beställer du enkelt ett nytt via länken intill.

Är det första gången du loggar in använder du ditt medlemsnummer (utan mellanslag och 054) som användarnamn och ditt postnummer som lösenord för identifiering. Därefter väljer du ett eget lösenord som du använder nästa gång du ska logga in.

Mer inloggningshjälp

Glömt ditt lösenord?

Fyll i ditt medlemsnummer så skickar vi ett nytt lösenord till din e-postadress.

Tidsbegränsning vid bokning

För att garantera att den produkt du valt ska vara tillgänglig vid utcheckning sparas enbart din tillagda produkt i 15 minuter. Om du har flera produkter i din varukorg räknas tiden från och med den första produkten du lagt till.