Information vid  boendebokning

På vandrarhem bor barn gratis t.o.m. det år de fyller två år. Detta gäller om barnet inte upptar en egen säng. Resenär över 15 år räknas som vuxen.

Grupp- och konferensbokningar är inte möjliga via onlinebokning. I dessa fall ber vi dig att ta direktkontakt med aktuell anläggning. Barnpris gäller ej vid gruppbokningar.

arrowdown
arrowdown

STF Vandrarhem Rättvik/Rättviksgården

Tipsa en vän

boka boende

Pris & Bokning

STF Vandrarhem Rättvik/Rättviksgården

Medlemspriser 2014 från
Enkelrum: från 400:- /person
Dubbel/tvåbäddsrum: från 250:- /person

Tillägg icke medlem 50:- per person och natt, barn 25:- per person och natt.

boka boende

Skidpaket i Rättvik.

Varför inte ta tåget till Rättvik på några dagars fin skidåkning. Bo centralt på Rättviksgården med gångavstånd till Rättviks krogar, restauranger och simhall. Skidor för längd och slalom hyr du uppe i Rättviksbacken och hyran inkluderar även liftkort. Skidorna kan du förvara under vistelsen i skidbacken.

Datum: 1/1 -14 - 28/4 -14

Medlemspris: 600 :-

Läs mer om Skidpaket i Rättvik.

Vandringsfestival i Rättvik med Dalkarlsvägen

Delta i starten på Dalkarlsvandringen 2014 mot Stockholm. Vi är med på de första dagsetapperna av den klassiska turen och kröner sedan helgen med Rättviks vandringsfestival. En vacker och bekväm vandringsvecka med kulturella inslag, historia och gott sällskap!

Datum: 6/5 -14 - 11/5 -14

Medlemspris: 4690 :-
Icke medlemspris: 4990 :-

Läs mer om Vandringsfestival i Rättvik med Dalkarlsvägen

Vandringsfestival i Rättvik

Var med på Rättviks vandringsfestival! En vacker och bekväm vandringshelg med kulturella inslag, vackra vyer, intressant historia och gott sällskap!

Datum: 8/5 -14 - 11/5 -14

Medlemspris: 3250 :-
Icke medlemspris: 3450 :-

Läs mer om Vandringsfestival i Rättvik

Samarbetspartners
  Officiell huvudleverantör: Haglöfs      Partner: Tierra             Naturkompaniet      Partner: SJ      Partner: Barnängen
Utbud
Alla STF Vandrarhem, Hotell och Fjällanläggningar Nya boenden Alla aktiviteter Alla lokalföreningar Fjällvandra Upptäck Sverige Hyr hela huset Tågluffa Grupper Ekoturism Låglandsvandring Lägerskola Kebnekaise Kungsleden Årefjällen Jämtlandstriangeln Gotland Nationalparker Af Chapman Fria barn Bröllop Golf Upptäckarbrevet Dag Hammarskjölds Backåkra Medlemserbjudanden Storstad Lediga jobb Ge bort en upplevelse STFs mobilsajt HIhostels' mobile website Hihostel.com STFs blogg

Medlemsinloggning

När du loggat in kan du enkelt ändra och ha koll på dina medlemsuppgifter och köpa medlemskap till fler i familjen. Du kan skriva kommentarer på STFs boenden och aktiviteter och spara och dela med dig av dina favoritställen.

Första gången du loggar in

Inloggningshjälp

Har du loggat in tidigare använder du ditt medlemsnummer samt ditt personliga lösenord för att logga in. Lösenordet skickades till dig när du loggade in första gången. Om du har glömt lösenordet beställer du enkelt ett nytt via länken intill.

Är det första gången du loggar in använder du ditt medlemsnummer (utan mellanslag och 054) som användarnamn och ditt postnummer som lösenord för identifiering. Därefter väljer du ett eget lösenord som du använder nästa gång du ska logga in.

Mer inloggningshjälp

Glömt ditt lösenord?

Fyll i ditt medlemsnummer så skickar vi ett nytt lösenord till din e-postadress.

Tidsbegränsning vid bokning

För att garantera att den produkt du valt ska vara tillgänglig vid utcheckning sparas enbart din tillagda produkt i 15 minuter. Om du har flera produkter i din varukorg räknas tiden från och med den första produkten du lagt till.