Information vid  boendebokning

På vandrarhem bor barn gratis t.o.m. det år de fyller två år. Detta gäller om barnet inte upptar en egen säng. Resenär över 15 år räknas som vuxen.

Grupp- och konferensbokningar är inte möjliga via onlinebokning. I dessa fall ber vi dig att ta direktkontakt med aktuell anläggning. Barnpris gäller ej vid gruppbokningar.

arrowdown
arrowdown

STF Hotell Härnösand/Härnösand Mitti

Tipsa en vän

boka boende

Bra att veta
Hotell MittiHärnösand är modernt Vandrarhem/Hotell endast 100 meter från Stora Torget och 500 meter från E4an. Rummen har utsikt mot havet, innergård eller gågata.

Hotell MittiHärnösand är en kombination av hotell och vandrarhem. Du väljer om du vill bo i hotellrum med bäddade sängar, frukostbuffé och slutstädning eller vandrarhem där du gör det mesta själv. Alla rum har dusch, wc, tv och sköna sängar.

Samtliga gäster har tillgång till självhushållskök och gemensamma sällskapsrum.

Boende
Dusch och WC på alla rum, endast sköna hotellsängar, inga våningssängar

Servering
Frukostbuffé 50kr beställes kvällen innan

Utbud
Gratis internet på alla rum. Gemensamma välutrustade kök och sällskapsrum med TV

Konferens
Konferens för mindre grupper

Service
Lakan att hyra för 60kr, städning 100kr/rum

Se och göra
Restauranger, affärer, strövområde vid havet, Höga Kusten

Hitta hit
Med tåg och buss, gå Nybrogatan mot centrum, efter bron är vi på höger sida. Med bil Kör mot centrum, passera McDonalds, kör över Nybron. På höger sida efter bron ligger vi. Parkering på kajen, ingång från gågatan

Samarbetspartners
  Officiell huvudleverantör: Haglöfs      Partner: Tierra             Naturkompaniet      Partner: SJ      Partner: Barnängen
Utbud
Alla STF Vandrarhem, Hotell och Fjällanläggningar Nya boenden Alla aktiviteter Alla lokalföreningar Fjällvandra Upptäck Sverige Hyr hela huset Tågluffa Grupper Ekoturism Låglandsvandring Lägerskola Kebnekaise Kungsleden Årefjällen Jämtlandstriangeln Gotland Nationalparker Af Chapman Fria barn Bröllop Golf Upptäckarbrevet Dag Hammarskjölds Backåkra Medlemserbjudanden Storstad Lediga jobb Ge bort en upplevelse STFs mobilsajt HIhostels' mobile website Hihostel.com STFs blogg

Medlemsinloggning

När du loggat in kan du enkelt ändra och ha koll på dina medlemsuppgifter och köpa medlemskap till fler i familjen. Du kan skriva kommentarer på STFs boenden och aktiviteter och spara och dela med dig av dina favoritställen.

Första gången du loggar in

Inloggningshjälp

Har du loggat in tidigare använder du ditt medlemsnummer samt ditt personliga lösenord för att logga in. Lösenordet skickades till dig när du loggade in första gången. Om du har glömt lösenordet beställer du enkelt ett nytt via länken intill.

Är det första gången du loggar in använder du ditt medlemsnummer (utan mellanslag och 054) som användarnamn och ditt postnummer som lösenord för identifiering. Därefter väljer du ett eget lösenord som du använder nästa gång du ska logga in.

Mer inloggningshjälp

Glömt ditt lösenord?

Fyll i ditt medlemsnummer så skickar vi ett nytt lösenord till din e-postadress.

Tidsbegränsning vid bokning

För att garantera att den produkt du valt ska vara tillgänglig vid utcheckning sparas enbart din tillagda produkt i 15 minuter. Om du har flera produkter i din varukorg räknas tiden från och med den första produkten du lagt till.