Information vid  boendebokning

På vandrarhem bor barn gratis t.o.m. det år de fyller två år. Detta gäller om barnet inte upptar en egen säng. Resenär över 15 år räknas som vuxen.

Grupp- och konferensbokningar är inte möjliga via onlinebokning. I dessa fall ber vi dig att ta direktkontakt med aktuell anläggning. Barnpris gäller ej vid gruppbokningar.

arrowdown
arrowdown

STF Bjäre Åsbo

Tipsa en vän

Skriv ut alla aktiviteter

Våra aktiviteter

Vandring Hovs Hallar - Torekov

Vi vandrar längs Skåneleden från Hovs Hallar-Torekov
en sträcka på c.a 12 km.

Datum: 14/5 -15

Läs mer om Vandring Hovs Hallar - Torekov

Vandring kring Hovdala slott vid Finjasjön

Vi går i skogsmark ca 5 km och rundan tar ca 2 tim. Tag med fika.

Datum: 16/5 -15

Läs mer om Vandring kring Hovdala slott vid Finjasjön

Fritt fram för laxen i Hertingforsen

Vi besöker Hertingforsen i Ätran(centrala Falkenberg)där
kommunen sedan 2010 arbetar för att restaurera forsen så
att vandrande fiskar som lax, ål, havsöring och nejonöga ska
kunna leva och reproducera sig i Ätran.

Datum: 24/5 -15

Läs mer om Fritt fram för laxen i Hertingforsen

Vandring & Vallåkra Stenkärlsfabrik

Vi åker tåg till Vallåkra,vandrar 5 km,först på fält sedan
genom Naturreservatets skog.
Vi besöker Stenkärlsfabriken dess affär och om man vill
äter vi lunch här. För säkerhets skull, tag med liten fika!

Datum: 25/6 -15

Läs mer om Vandring & Vallåkra Stenkärlsfabrik

Samarbetspartners
  Officiell huvudleverantör: Haglöfs      Partner: Tierra             Naturkompaniet      Partner: SJ      Partner: Barnängen
Utbud
Alla STF Vandrarhem, Hotell och Fjällanläggningar Nya boenden Alla aktiviteter Alla lokalföreningar Upptäck Sverige Hyr hela huset Grupper Ekoturism Kebnekaise Kungsleden Årefjällen Jämtlandstriangeln Gotland Nationalparker Af Chapman Golf Upptäckarbrevet Dag Hammarskjölds Backåkra Medlemserbjudanden Storstad Vandring Lediga jobb Ge bort en upplevelse STFs mobilsajt Hihostel.com

Medlemsinloggning

När du loggat in kan du enkelt ändra och ha koll på dina medlemsuppgifter och köpa medlemskap till fler i familjen. Du kan skriva kommentarer på STFs boenden och aktiviteter och spara och dela med dig av dina favoritställen.

Första gången du loggar in

Inloggningshjälp

Har du loggat in tidigare använder du ditt medlemsnummer samt ditt personliga lösenord för att logga in. Lösenordet skickades till dig när du loggade in första gången. Om du har glömt lösenordet beställer du enkelt ett nytt via länken intill.

Är det första gången du loggar in använder du ditt medlemsnummer (utan mellanslag och 054) som användarnamn och ditt postnummer som lösenord för identifiering. Därefter väljer du ett eget lösenord som du använder nästa gång du ska logga in.

Mer inloggningshjälp

Glömt ditt lösenord?

Fyll i ditt medlemsnummer så skickar vi ett nytt lösenord till din e-postadress.

Tidsbegränsning vid bokning

För att garantera att den produkt du valt ska vara tillgänglig vid utcheckning sparas enbart din tillagda produkt i 15 minuter. Om du har flera produkter i din varukorg räknas tiden från och med den första produkten du lagt till.