Information vid  boendebokning

På vandrarhem bor barn gratis t.o.m. det år de fyller två år. Detta gäller om barnet inte upptar en egen säng. Resenär över 15 år räknas som vuxen.

Grupp- och konferensbokningar är inte möjliga via onlinebokning. I dessa fall ber vi dig att ta direktkontakt med aktuell anläggning. Barnpris gäller ej vid gruppbokningar.

arrowdown
arrowdown

STF Bjäre Åsbo

Tipsa en vän

Skriv ut alla aktiviteter

Våra aktiviteter

Vandring på Söderåsen

Vi vandrar längs Klövahalla-ravinen.

Datum: 20/9 -14

Läs mer om Vandring på Söderåsen

Svampvandring på Söderåsen

En lättrampad och behagfull runda. Vi hoppas förstås hitta svamp under vår vandring och förflyttar oss därför ganska långsamt de 7 kilometerna.

Datum: 25/9 -14

Läs mer om Svampvandring på Söderåsen

Höstvandring vid havet

Vi åker buss 225 till Jonstorp. Därifrån vandrar vi till Årnacke hamn.

Datum: 10/10 -14

Läs mer om Höstvandring vid havet

Filbornaverket i Helsingborg

Vi besöker ett av Europas modernaste värmekraftverk, för en guidad tur, där man omvandlar energin i restavfall till el och värme.

Datum: 19/11 -14

Läs mer om Filbornaverket i Helsingborg

Adventsvandring i Kronoskogen

Guidad adventsvandring i kronoskogen. Efter vandringen bjuder föreningarna på glögg och grillad korv.

Datum: 29/11 -14

Läs mer om Adventsvandring i Kronoskogen

Mexico - det färgstarka landet

Berättare och fotograf Thomas Johansson från Hässleholm tar oss med på en av sina många resor.

Datum: 20/1 -15

Läs mer om Mexico - det färgstarka landet

Årsmöte i Munka-Ljungby

Årsmötet hålls i församlingshemmet med sedvanliga årsmötesförhandlingar. Kaffe med dopp serveras.
Vi bjuder som vanligt på något intressant föredrag.

Ansv: Styrelsen

Datum: 10/2 -15

Läs mer om Årsmöte i Munka-Ljungby

Samarbetspartners
  Officiell huvudleverantör: Haglöfs      Partner: Tierra             Naturkompaniet      Partner: SJ      Partner: Barnängen
Utbud
Alla STF Vandrarhem, Hotell och Fjällanläggningar Nya boenden Alla aktiviteter Alla lokalföreningar Upptäck Sverige Hyr hela huset Tågluffa Grupper Ekoturism Kebnekaise Kungsleden Årefjällen Jämtlandstriangeln Gotland Nationalparker Af Chapman Golf Upptäckarbrevet Dag Hammarskjölds Backåkra Medlemserbjudanden Storstad Vandring Lediga jobb Ge bort en upplevelse STFs mobilsajt Hihostel.com

Medlemsinloggning

När du loggat in kan du enkelt ändra och ha koll på dina medlemsuppgifter och köpa medlemskap till fler i familjen. Du kan skriva kommentarer på STFs boenden och aktiviteter och spara och dela med dig av dina favoritställen.

Första gången du loggar in

Inloggningshjälp

Har du loggat in tidigare använder du ditt medlemsnummer samt ditt personliga lösenord för att logga in. Lösenordet skickades till dig när du loggade in första gången. Om du har glömt lösenordet beställer du enkelt ett nytt via länken intill.

Är det första gången du loggar in använder du ditt medlemsnummer (utan mellanslag och 054) som användarnamn och ditt postnummer som lösenord för identifiering. Därefter väljer du ett eget lösenord som du använder nästa gång du ska logga in.

Mer inloggningshjälp

Glömt ditt lösenord?

Fyll i ditt medlemsnummer så skickar vi ett nytt lösenord till din e-postadress.

Tidsbegränsning vid bokning

För att garantera att den produkt du valt ska vara tillgänglig vid utcheckning sparas enbart din tillagda produkt i 15 minuter. Om du har flera produkter i din varukorg räknas tiden från och med den första produkten du lagt till.