Information vid  boendebokning

På vandrarhem bor barn gratis t.o.m. det år de fyller två år. Detta gäller om barnet inte upptar en egen säng. Resenär över 15 år räknas som vuxen.

Grupp- och konferensbokningar är inte möjliga via onlinebokning. I dessa fall ber vi dig att ta direktkontakt med aktuell anläggning. Barnpris gäller ej vid gruppbokningar.

arrowdown
arrowdown

STF Bjäre Åsbo

Tipsa en vän

Skriv ut alla aktiviteter

Våra aktiviteter

Från rosa flamingo till blå lavendel

Naturfotograf Jarl von Schéele berättar och visar bilder från Provence och Camargue i Frankrike.

Datum: 4/3 -14

Medlemspris: 30 :-
Icke medlemspris: 40 :-

Läs mer om Från rosa flamingo till blå lavendel

Ekologisk matvandring i fårens marker

Samling på Bjärhus gårdsbutik Södraby Klippan.(gamla vägen Kl-Hyllstofta) Vi går ut i fårens marker och följer deras stigar till några kulurhistoriska platser, där vi smakar på läckerheter från den egna ekologiska gården.

Datum: 26/4 -14

Medlemspris: 50 :-

Läs mer om Ekologisk matvandring i fårens marker

Cykla Dressin

Vi cyklar dressin på den nedlagda järnvägen mellan
Övad – Ljungbyhed tur och retur. Man åker två pers. dressin. Medtag fika.

Datum: 17/5 -14

Medlemspris: 200 :-

Läs mer om Cykla Dressin

Ingelsbo Älgpark

Majestätiska älgar i en privat park. Kom nära och mata med äpplen. Förhoppnings-vis får vi också se ganska nyfödda kalvar.

Datum: 24/5 -14

Medlemspris: 65 :-

Läs mer om Ingelsbo Älgpark

Rögle Trädgård

Vi besöker Gunilla och Rolf i villa Solhem i Rögle i deras prisbelönta trädgård.
Rolf Bengtsson är också en duktig keramiker som har haft åtskilliga utställningar.

Datum: 31/5 -14

Läs mer om Rögle Trädgård

Vandring längs landborgen i Helsingborg

Vi går ca. 7 km i park och skog. Hela tiden ser vi det glittrande havet.Vägen är fin att gå på men backar och trappor förekommer. Ta med fika, så ska vi nog hitta en trevlig plats att stanna på. Sedan buss till Knutpunkten.

Datum: 28/6 -14

Läs mer om Vandring längs landborgen i Helsingborg

Ingeborrarps Våffeldag

Vi äter våfflor, lyssnar på musik, tittar runt litet i de gamla byggnaderna och tar kanske en liten runda till Rya kyrkoruin.

Datum: 13/7 -14

Läs mer om Ingeborrarps Våffeldag

Samarbetspartners
  Officiell huvudleverantör: Haglöfs      Partner: Tierra             Naturkompaniet      Partner: SJ      Partner: Barnängen
Utbud
Alla STF Vandrarhem, Hotell och Fjällanläggningar Nya boenden Alla aktiviteter Alla lokalföreningar Fjällvandra Upptäck Sverige Hyr hela huset Tågluffa Grupper Ekoturism Låglandsvandring Lägerskola Kebnekaise Kungsleden Årefjällen Jämtlandstriangeln Gotland Nationalparker Af Chapman Fria barn Bröllop Golf Upptäckarbrevet Dag Hammarskjölds Backåkra Medlemserbjudanden Storstad Lediga jobb Ge bort en upplevelse STFs mobilsajt HIhostels' mobile website Hihostel.com STFs blogg

Medlemsinloggning

När du loggat in kan du enkelt ändra och ha koll på dina medlemsuppgifter och köpa medlemskap till fler i familjen. Du kan skriva kommentarer på STFs boenden och aktiviteter och spara och dela med dig av dina favoritställen.

Första gången du loggar in

Inloggningshjälp

Har du loggat in tidigare använder du ditt medlemsnummer samt ditt personliga lösenord för att logga in. Lösenordet skickades till dig när du loggade in första gången. Om du har glömt lösenordet beställer du enkelt ett nytt via länken intill.

Är det första gången du loggar in använder du ditt medlemsnummer (utan mellanslag och 054) som användarnamn och ditt postnummer som lösenord för identifiering. Därefter väljer du ett eget lösenord som du använder nästa gång du ska logga in.

Mer inloggningshjälp

Glömt ditt lösenord?

Fyll i ditt medlemsnummer så skickar vi ett nytt lösenord till din e-postadress.

Tidsbegränsning vid bokning

För att garantera att den produkt du valt ska vara tillgänglig vid utcheckning sparas enbart din tillagda produkt i 15 minuter. Om du har flera produkter i din varukorg räknas tiden från och med den första produkten du lagt till.