Information vid  boendebokning

På vandrarhem bor barn gratis t.o.m. det år de fyller två år. Detta gäller om barnet inte upptar en egen säng. Resenär över 15 år räknas som vuxen.

Grupp- och konferensbokningar är inte möjliga via onlinebokning. I dessa fall ber vi dig att ta direktkontakt med aktuell anläggning. Barnpris gäller ej vid gruppbokningar.

arrowdown
arrowdown

Strömmingsloppet 11/5

50 kr STF-rabatt på startavgiften Strömmingsloppet i Vaxholm 11 maj 2013

Lördagen den 11 maj 2013 går Strömmingsloppet i Vaxholm för tredje året. STF-medlemmar får 50 kr i STF-rabatt på startavgiften. Gäller nyanmälninar från och med 20 december 2012. Vill du vara med på ett miljövänligt, glädjefyllt och utmanande löparlopp i ett vårvackert Vaxholm? börja ladda nu! För att du ska få rabatten ska du ha betalat din medlemsagift till STF för 2013.

Anmälning 50 kr rabatt endast för STF-medlemmar
- Gå in på loppets hemsida: www.strommingsloppet.se
- Klicka på anmälningslänken och fyll i formuläret.
- Det ligger en rabattkod i systemet på 5 och 10 km löpklasser. STF-koden är STF2013. Om du anger den vid anmälan får du 50 kr rabatt. Gäller för nyanmälningar från och med 20 december 2012.

Visa upp ditt STF-medlemskort när du hämtar ut din nummerlapp.

Medlemsagfiften till STF ska vara betalt för 2013 när du gör din startanmälan.

Lycka till med träningen!

Samarbetspartners
  Officiell huvudleverantör: Haglöfs      Partner: Tierra             Naturkompaniet      Partner: SJ      Partner: Barnängen
Utbud
Alla STF Vandrarhem, Hotell och Fjällanläggningar Nya boenden Alla aktiviteter Alla lokalföreningar Fjällvandra Upptäck Sverige Hyr hela huset Tågluffa Grupper Ekoturism Låglandsvandring Lägerskola Kebnekaise Kungsleden Årefjällen Jämtlandstriangeln Gotland Nationalparker Af Chapman Fria barn Bröllop Golf Upptäckarbrevet Dag Hammarskjölds Backåkra Medlemserbjudanden Storstad Lediga jobb Ge bort en upplevelse STFs mobilsajt HIhostels' mobile website Hihostel.com STFs blogg

Medlemsinloggning

När du loggat in kan du enkelt ändra och ha koll på dina medlemsuppgifter och köpa medlemskap till fler i familjen. Du kan skriva kommentarer på STFs boenden och aktiviteter och spara och dela med dig av dina favoritställen.

Första gången du loggar in

Inloggningshjälp

Har du loggat in tidigare använder du ditt medlemsnummer samt ditt personliga lösenord för att logga in. Lösenordet skickades till dig när du loggade in första gången. Om du har glömt lösenordet beställer du enkelt ett nytt via länken intill.

Är det första gången du loggar in använder du ditt medlemsnummer (utan mellanslag och 054) som användarnamn och ditt postnummer som lösenord för identifiering. Därefter väljer du ett eget lösenord som du använder nästa gång du ska logga in.

Mer inloggningshjälp

Glömt ditt lösenord?

Fyll i ditt medlemsnummer så skickar vi ett nytt lösenord till din e-postadress.

Tidsbegränsning vid bokning

För att garantera att den produkt du valt ska vara tillgänglig vid utcheckning sparas enbart din tillagda produkt i 15 minuter. Om du har flera produkter i din varukorg räknas tiden från och med den första produkten du lagt till.