Information vid  boendebokning

På vandrarhem bor barn gratis t.o.m. det år de fyller två år. Detta gäller om barnet inte upptar en egen säng. Resenär över 15 år räknas som vuxen.

Grupp- och konferensbokningar är inte möjliga via onlinebokning. I dessa fall ber vi dig att ta direktkontakt med aktuell anläggning. Barnpris gäller ej vid gruppbokningar.

arrowdown
arrowdown

Inloggningshjälp

Första gången

Vid första inloggningen använder du ditt medlemsnummer (utan mellanslag och 054) som användarnamn och ditt postnummer som lösenord för identifiering. Därefter väljer du ett eget lösenord som du använder nästa gång du ska logga in.

Om första inloggningen inte fungerar är den mest troliga förklaringen att STF har fel postnummer till dig. Försök gärna att skriva postnumret med eller utan mellanrum, eller prova med ditt gamla postnummer om du har flyttat utan att meddela din nya adress till STF.

Jag vill logga in för första gången

Om du loggat in på STFs webbplats förut

Har du loggat in tidigare använder du medlemsnummer samt ditt personliga lösenord för att logga in. Ditt lösenord skickades till dig när du loggade in första gången. Om du inte har kvar lösenordet kan du enkelt beställa ett nytt. Klicka på "Logga in" högst upp på sidan och därefter på länken "Glömt lösenord?". Ett nytt lösenord sänds till din e-postadress.

Vem kan logga in?

Inloggningen är för närvarande bara tillgänglig för medlemmar bosatta i Sverige.

Ändra/avboka onlinebokning?

Om du vill titta på en bokning eller avboka en bokning loggar du in i vårt bokningssystem. Eventuell avbokning/ändring kan göras per telefon till STF Kundservice +46(0)8-4632270 helgfri måndag-fredag kl 09.00-16.00 (eller om det gäller en fjällbokning till STF Fjällbokningen +46(0)10-1902360 helgfri måndag-fredag kl 09.00-17.00 och helgfri lördag-söndag kl 09.00-15.00) enligt våra, villkor.

Logga in i bokningssystemet

Samarbetspartners
  Officiell huvudleverantör: Haglöfs      Partner: Tierra             Naturkompaniet      Partner: SJ      Partner: Barnängen
Utbud
Alla STF Vandrarhem, Hotell och Fjällanläggningar Nya boenden Alla aktiviteter Alla lokalföreningar Upptäck Sverige Hyr hela huset Tågluffa Grupper Ekoturism Kebnekaise Kungsleden Årefjällen Jämtlandstriangeln Gotland Nationalparker Af Chapman Golf Upptäckarbrevet Dag Hammarskjölds Backåkra Medlemserbjudanden Storstad Vandring Lediga jobb Ge bort en upplevelse STFs mobilsajt Hihostel.com

Medlemsinloggning

När du loggat in kan du enkelt ändra och ha koll på dina medlemsuppgifter och köpa medlemskap till fler i familjen. Du kan skriva kommentarer på STFs boenden och aktiviteter och spara och dela med dig av dina favoritställen.

Första gången du loggar in

Inloggningshjälp

Har du loggat in tidigare använder du ditt medlemsnummer samt ditt personliga lösenord för att logga in. Lösenordet skickades till dig när du loggade in första gången. Om du har glömt lösenordet beställer du enkelt ett nytt via länken intill.

Är det första gången du loggar in använder du ditt medlemsnummer (utan mellanslag och 054) som användarnamn och ditt postnummer som lösenord för identifiering. Därefter väljer du ett eget lösenord som du använder nästa gång du ska logga in.

Mer inloggningshjälp

Glömt ditt lösenord?

Fyll i ditt medlemsnummer så skickar vi ett nytt lösenord till din e-postadress.

Tidsbegränsning vid bokning

För att garantera att den produkt du valt ska vara tillgänglig vid utcheckning sparas enbart din tillagda produkt i 15 minuter. Om du har flera produkter i din varukorg räknas tiden från och med den första produkten du lagt till.