Information vid  boendebokning

På vandrarhem bor barn gratis t.o.m. det år de fyller två år. Detta gäller om barnet inte upptar en egen säng. Resenär över 15 år räknas som vuxen.

Grupp- och konferensbokningar är inte möjliga via onlinebokning. I dessa fall ber vi dig att ta direktkontakt med aktuell anläggning. Barnpris gäller ej vid gruppbokningar.

arrowdown
arrowdown

KebClassic

Tipsa en vän

Datum: 4-5 april 2014

Plats: STF Kebnekaise Fjällstation, Kiruna.

Bana: Lång och kort med mycket höjdmeter.

Sista anmälnings dag: 14:e mars.

Tävlingsansvarig: Johan Johansson.

Kontakt: 0980-550 00 kebclassic@stfturist.se

Keb Alpine Race det stora skidäventyret, en

utmaning för alla!

Om du är elitsatsande skidalpinist, längdåkare eller glad motionär så är det här äventyret för dig, det är ett tvådagars toppturs äventyr som har dom finaste åken och bästa utsikten i Sverige. Du kan tävla i 2- eller 3 mannalag, dam, herr eller mix. Alpin- eller Skitour-klass. Det finns även en kortare solo tävling dagen innan om du inte känner för dom långa banorna eller om du vill få en bra uppvärmning.

Vi kommer även att ha clinics dagarna innan om snö/lavin, glaciär och andra bra tips inför tävlingen och toppturer. Datumen för skidalpina veckan är 2-5 april 2014.

Välkommen!

Samarbetspartners
  Officiell huvudleverantör: Haglöfs      Partner: Tierra             Naturkompaniet      Partner: SJ      Partner: Barnängen
Utbud
Alla STF Vandrarhem, Hotell och Fjällanläggningar Nya boenden Alla aktiviteter Alla lokalföreningar Upptäck Sverige Hyr hela huset Tågluffa Grupper Ekoturism Kebnekaise Kungsleden Årefjällen Jämtlandstriangeln Gotland Nationalparker Af Chapman Golf Upptäckarbrevet Dag Hammarskjölds Backåkra Medlemserbjudanden Storstad Vandring Lediga jobb Ge bort en upplevelse STFs mobilsajt Hihostel.com

Medlemsinloggning

När du loggat in kan du enkelt ändra och ha koll på dina medlemsuppgifter och köpa medlemskap till fler i familjen. Du kan skriva kommentarer på STFs boenden och aktiviteter och spara och dela med dig av dina favoritställen.

Första gången du loggar in

Inloggningshjälp

Har du loggat in tidigare använder du ditt medlemsnummer samt ditt personliga lösenord för att logga in. Lösenordet skickades till dig när du loggade in första gången. Om du har glömt lösenordet beställer du enkelt ett nytt via länken intill.

Är det första gången du loggar in använder du ditt medlemsnummer (utan mellanslag och 054) som användarnamn och ditt postnummer som lösenord för identifiering. Därefter väljer du ett eget lösenord som du använder nästa gång du ska logga in.

Mer inloggningshjälp

Glömt ditt lösenord?

Fyll i ditt medlemsnummer så skickar vi ett nytt lösenord till din e-postadress.

Tidsbegränsning vid bokning

För att garantera att den produkt du valt ska vara tillgänglig vid utcheckning sparas enbart din tillagda produkt i 15 minuter. Om du har flera produkter i din varukorg räknas tiden från och med den första produkten du lagt till.